سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Well Com To SamaD Blog
پنج شنبه 86 مهر 12 , ساعت 12:7 عصر
بازی - دانلود بازی رایگان
نگارش یافته توسط محمدجواد freedownload.ir   
10 مهر 1386 ساعت 10:56

بازی شطرنج کاسپارف Kasparov Chess mate یکی از بهترین و حرفه ای ترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر است که علاوه بر دارابودن خود بازی , دارای آموزش و ترفندهای شطرنج نیز مبیاشد.نام این بازی بر گرفته از شطرنج باز معروف روسی به نام Kasparov است.این بازی محصول Jamdat Mobile و طراحی و ساخته شده توسط شرکت بازی سازی Reflexive Games می باشد و در سبک Arcade میباشد.

www.Freedownload.ir  onload= www.fdl.ir > Kasparov Chess mate 1.1.0.14 بازی شطرنج کاسپارف" src="http://img2.freedownload.ir/Kasparov-Chess-Mate-1.1.0.14-www.FreeDownload.ir.jpg">
Kasparov Chess mate 1.1.0.14 بازی شطرنج کاسپارف

بازی شطرنج کاسپارف Kasparov chess mate

Kasparov chess mate دارای بخشهای مختلف است که به ترتیب برایتان شرح میدهیم.ابتدا نحوه بازی شطرنج کاسپارف است که دارای 3 نوع میباشد.ابتدا نوع بازی local است که شما میتوانید خودتان با کامپیوتر بازی کنید و یا با یکی از دوستانتان و فقط در یک کامپیوتر بازی میکنید.نوع بازی Online که شما میتوانید با یکی از دوستانتان در هر کجای دنیا به صورت آنلاین با هم به بازی شطرنج بپردازید به این نحو که پس از اجرای بازی روی گزینه online در بخش Play Game کلیک کنید.در این مرحله یکی از 2 بازیکن باید Host Game باشد و دیگری Join Game.شخصی که Host میشود کار خاصی انجام نمیدهد و فقط منتظر بازیکن مقابل میشود.در طرف مقابل شخصی که Join میشود باید Ip آدرس Host را وارد کند و بر روی دکمه Join کلیک کند و منتظر بر قراری ارتباط از سمت Host باشد.

باشگاه شطرنج Kasparov chess club

سبک دیگر بازی Kasparov Chess mate سبک Kasparov chess club است که شما میتوانید به صورت باشگاهی لیگ راه بیاندازید و بازی انجام دهید.در این بخش در سبک Exhibition شما با شطرنج بازان مجازی در باشگاهتان شروع به بازی به طور دوستانه میکنید.اما در سبک Championship شما به صورت راند به راند با اعضای باشگاه بازی میکنید و امتیاز میگیرید.امتیاز اولیه شما 1200 امتیاز است که با بردن و مات کردن طرف مقابل امتیازاتتان افزایش پیدا میکند.

ذخیره , بازیابی و بررسی بازی Save , Load & Review Game

یکی از امکانات عالی بازی شطرنج کاسپارف توانایی Save کردن بازی و Load کردن مجدد آن در زمان دیگر است.برای این کار در منوی اصلی بازی در بخش Load Game یکی از Checkpoint های ذخیره شده خود را انتخاب کنید و به بازی ذخیره شده تان ادامه دهید.بخش دیگری که در این بازی وجود دارد بخش Review Game است که شما میتوانید بازی اصلی شطرنج بازان معروف جهان در گذشته را به صورت حرکت به حرکت مشاهده کنید.همچنین میتوانید بازی های ذخیره شده خودتان را مورد بررسی قرار دهید.

Kasparov Chess Training

بخش مورد توجه دیگر که در بازی شطرنج کاسپارف وجود دارد بخش Training یا همان بخش آموزش و تدریس شطرنج است که تمامی روش ها , استراتژی ها , ترفندها , نکته ها و مشکلات و اشتباهات بازی شطرنج را به صورت Interactive برایتان تدریس میکند.این بازی به صورت 2 بعدی و 3 بعدی انجام میشود و دارای 3 تخته شطرنج با مهره های مختلف است و میتوانید علاوه بر تمام صفحه بازی کردن آن را به صورت یک پنجره بر روی دسکتاپ خودتان داشته باشید.برای اجرای این بازی اصلا نیازی به تجهیزات و امکانات سخت افزاری بالایی نیست.امیدواریم از دانلود رایگان بازی شطرنج کاسپارف لذت ببرید.

اولین نظر را شما بدهید | تعداد مشاهده :529

ادامه مطلب...
 
Glamour & Flat Icons - آیکن های اشیاء ICO و PNG
(47 رای)
گرافیک - دانلود آیکون
نگارش یافته توسط شهرام fdl.ir   
07 مهر 1386 ساعت 11:56

آیکن هایی با فرمت Ico و Png از اشیا که در دو مدل واقعی و گرافیکی می باشند. حتما مورد استفاده آیکن ها را می دانید ، آیکن ها نماد هایی هستند که بیانگر منظور شما با شکل می باشند. اگر از طراحان کار های گرافیکی هستید یا برای سایت خود به نماد هایی به جای نوشته برای زیبایی احتیاج دارید می توانید این نماد ها را اینجا بیابید. فایل Flat آیکن های با فرمت ICO می باشند و می توانید آن ها را مستقیمآ برای استفاده در فایل های ویندوز به کار ببرید ، فایل Glamour با پسوند PNG با کیفیت بالا برای کار های گرافیکی می باشند و به راحتی قابل تبدیل به فرمت ICO هستند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Glamour & Flat Icons - دانلود آیکن های اشیاء ico و png

 

ادامه مطلب...
 
Ballance Game V1.13 For PC - بازی بلنس برای کامپیوتر
(53 رای)
بازی - دانلود بازی رایگان
نگارش یافته توسط شهرام fdl.ir   
05 مهر 1386 ساعت 15:41

Ballance Game یکی از پر طرفدارترین بازی ها برای کامپیوتر و آتاری می باشد ، اگر از بازی خور های حرفه ای می باشید حتما ورژن های قبلی آن را از دست نداده اید. این بازی با گرافیک ساده و زیبا در عین حال جذاب ، بر روی آسمان طراحی شده برای هدات توپی که تمام توجه بازی کن را به آن متمرکز می کند. شما باید توپ را از مراحل سخت و مار پیچ ها عبور دهید بدون آن که سقوط کنید. توپ شما در مراحل مختلف تغییر می کند و قابل تغییر است و به سه صورت کاغذی ، چوبی و سنگی تغییر می کند و هدایت آن را سخت تر ، پس باید در هر مرحله توجه داشته باشید که کدام وزن توپ می تواند آن مرحله را براحتی طی کند. اگر از دوست داران بازی های کامپیوتری و بازی کن های قدیمی آتاری هستید پیشنهاد می کنم این بازی را حتما دانلود کنید و یک بار امتحان کنید حتما مجذوب آن خواهید شد. کسانی که از سرعت پایین دانلود بر خوردار هستند و امکان دانلود فایل های حجیم را ندارند از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنند و زمان های بی کاری دانلود را به آن اختصاص دهند تا این بازی را از دست ندهند.

نحوه کرک آن به سادگی با کپی کردن فایل Player.exe در محل نصب پوشه Bin و برای تغییر زبان بازی به انگلیسی با کپی کردن registry.reg در محل نصب و اجرای آن انجام می پذیرد.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Ballance Game V1.13 For PC - دانلود بازی بلنس برای کامپیوتر

 

ادامه مطلب...
 
Chicken Rush Deluxe 1.5.3 بازی بسیار زیبای یورش مرغی
(86 رای)
بازی - دانلود بازی رایگان
  
04 مهر 1386 ساعت 11:07

بازی Chicken Rush Deluxe 1.5.3 یکی از جذابترین , پر تحرک ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی خواهد بود که تا به حال انجام داده اید.این بازی محصول شرکت نرم افزاری VIVAMEDIA است و شما را ساعت ها پای کامپیوتر شخصی خود خواهد نشاند.داستان این بازی به این صورت است که شما یک جوجه مرغ هستید و یک مزرعه دارید که همسایگان سرخپوست گوشت خوار شما میخواهند به شما حمله کنند و با چنگال شما را بخورند و شما با تفنگتان آنها را از بین میبرید.در این بین ابزارهای مختلف دیگری نیز برای شما وجود دارد که بسیار خنده دار و قابل توجه هست.یکی از این ابزار ها خواهر مرغ شما است که با گاری سنگی خودش از روی هدف ها که همان سرخپوست های آدم خوار هستند رد میشود و آنها را له میکند.و البته ابزارهای بسیار جذاب و جالب دیگری نیز وجود دارد که پس از بازی کردن توسط خودتان آنها را کشف میکنید.

image:ChickenRushDeluxe.www.freedownload.ir.jpg بازی هیجان انگیز و جذاب Chicken Rush

این بازی در 2 سبک معمولی و سبک زمانی دارای حدود 20 مرحله است که در حالت معمولی شما باید تعداد مثلا 200 عدد از اهداف را با تفنگ از بین ببرید و در سبک زمانی باید در حدود 150 ثانیه در هر مرحله در مقابل دشمنانتان که هدفشان خوردن شماست دوام بیاورید.در قبل از شروع هر مرحله شما نقشه ای را مشاهده میکنید که به شما نشان میدهد در مرحله چندم قرار دارید , سپس یک راهنما برای شما نمایش داده میشود که نکته ای را برای آن مرحله به شما گوش زد میکند.در هر مرحله یک موجود یا وسیله جدید به آن مرحله اضافه میشود که کار خاصی میکند.مثلا در یکی از مراحل یک شخص مین گذار بر روی کاکتوس ها مین میگذارد و اگر کاکتوس منفجر شود به طرف شما پرتاب میشود و شما را زخمی میکند و امتیاز از دست میدهید.در مراحل بالاتر سرعت حمله مرغ خوار ها بیشتر میشود و این سرعتعمل بالای شماست که نخواهد گذاشت شما بازنده شوید.برای کسب امتیاز بالاتر باید با از بین بردن اهداف بیشتر سکه ها و الماس های بیشتری جمع کنید و در نهایت آن مرحله را به پایان ببرید.بازی از رنگ بندی , صدا گذاری و انیمشن های طراحی شده جالبی برخوردار است و تمامی مراحل توسط موس انجام میپذیرد.بازی در 2 حالت Full Screen و به صورت پنجره کوچک شده قابل اجرا است و امکانات گرافیکی بالایی نمیخواهد و با کارت گرافیک 64 مگابایتی و عمق تصویر 32 رنگی هم به خوبی به شما امکان بازی میدهد.امیدواریم پس از دانلود رایگان این بازی از Freedownload لحظات جذابی را پشت سر بگذارید.راستی از شما دوستان بازی خور دعوت میکنیم امتیازات خودتان را در بخش نظرات این مطلب ارسال کنید تا مقدار سرعتعمل و دقت شما در این بازی در معرض دید همگان قرار بگیرد.رکورد خود من هم در سبک نرمال 1919250 امتیاز است.شما میتوانید رکورد خود را هنگامی که به اینترنت متصل هستید به سایت این بازی ارسال کنید.

ادامه مطلب...
 
Brick Journey 1.0 build 168 - بازی جورچین فکری بریک جورنی
(50 رای)
بازی - دانلود بازی رایگان
  
03 مهر 1386 ساعت 01:11

Brick Journey بازی فکری و مهیج که به سرعت و دقت نیاز دارد. با انجام هر مرحله در زمان تعیین شده ، تکه های کلید طلایی محل افسانه ای گنج را به دست آورید و به کمک نقشه قدیمی مراحل را طی کنید و صاحب گنج شوید. بازی شامل 50 مرحله گیج کننده می باشد که باید آن ها را حل کنید و با جابه جایی های به جا و درست به تکه کلید طلایی آن مرحله برسید. هر مرحله به زیبایی آراسته شده و مدل های جدیدی از جورچین ها با پشت زمینه های متفاوت ظاهر می شود که بازی را جذاب تر می کند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - game Brick Journey 1.0 build 168 - دانلود بازی جورچین فکری بریک جورنی

 

ادامه مطلب...


ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ

موسیقی
[عناوین آرشیوشده]